Для визначення, чи слід встановлювати мотор спереду чи ззаду, необхідно враховувати не тільки якість вилки, а й трансмісію велосипеда:

  • Якщо на велосипеді встановлена планетарна втулка, то при установці двигуна ззаду доведеться зняти втулку.
  • Якщо заднє гальмо ножне, то установка мотор-колеса ззаду неможлива, оскільки велосипед втратить гальмо.
  • Якщо на велосипеді встановлена тріскачка або касета, а також обідні або дискові гальма, то обмежень на встановлення двигуна позаду немає.
  • Установка мотор-колеса ззаду підходить для тих, хто прагне максимальної тяги, стійкості на старті і хорошої керованості, особливо при використанні потужних коліс.
  • Установка двигуна спереду робить велосипед повнопривідним, але може погіршити керованість, особливо при збільшенні ваги та потужності двигуна.
  • Для встановлення потужних мотор-колес спереду необхідна якісна та міцна вилка, а також часто потрібні підсилювачі дропаутів (місце кріплення осі колеса). Рекомендується встановлювати перед колеса потужністю не більше 350-500 Ватт. Слід також враховувати, що встановлення, обслуговування та зняття переднього мотор-колеса простіше ніж заднього.

Нюанси установки двигуна MXUS на переднє колесо